piatok 31. augusta 2018

Móda :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcich príspevkoch!

Augustová úloha je splnená:



Kto chce vidieť lícnu stranu, musí kliknúť na tento odkaz:
http://christmasorniesal2015.blogspot.com/2018/08/august-2018.html
A uvidíte tam všetkých 8 úloh spolu :-)

A už sľúbená francúzska móda v dvoch rámčekoch :-)






Dnes som bola pri Lenke a zistila som, že ona má ešte jeden dizajn s módou. Použila som ho na vankúš. Žeby som si vyšila do série aj pre seba? Uvidím :-)

Ráno to vyzeralo na dážď, ale ten nakoniec prišiel až v podvečer. Svietilo slniečko a zrazu do toho začalo pršať. Bolo úžasné svetlo, vytiahlo ma to von. Trocha to vidieť aj na foto:


lipa hnedne, lístie opadáva, hlási sa jeseň

Choč v miernom daždi, na chvíľu sa slabá dúha :-)

Dnešný čaj:


jazmínový od Aďky som presypala do škatuľky




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. Aj včera aj dnes obdivujem tvoje prekrásne, zarámované výšivky ... Parížske štyri ročné obdobia sú parádne ... Ale aj ostatné obrázky v rámoch sa budú krásne vynímať na stenách vášho bytu. Dani, ty si v minulom živote určite žila v Paríži ... hi hi
    Maj sa dobre, pa ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásna zarámovaná móda :-)
    Aj u nás začalo pršať podvečer a s malými prestávkami prší dnes celý deň a do toho fúka silný vietor...
    Ja som si včera dala čierny čaj. A vidím, že Ty si si dala čaj odomňa :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Love your two framed pictures, what lovely patterns and finishes.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Какие нежные, стильные и элегантные вышитые работы!:-)) Красота!!! Поздравляю!

    OdpovedaťOdstrániť