piatok 17. augusta 2018

Uteráky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! No, je to pravda, moja bazilika Sacré-Cour sa farebne odlišuje od tej skutočnej a Janka dobre poznamenala, že na bielom podklade by sme bielu nevideli. Je to tak, že mám panamu len bielu a dva odtiene žltej a na tie vyšívam len málo. 

Páči sa mi, že ste v Paríži boli, je veru nie. Vôbec nechodím po svete, asi preto denne pozerám v TV len cestopisy :-)

Montmartre bez pouličných maliarov nemôže byť ani na mojej výšivke:



a fotku skutočného som si požičala z internetu:



Ali kúpila Maxovi a Vincentovi krásne uteráky. Ja som dostala za úlohu vyšiť im na ne po písmenku z mena. Včera sme s Maxíkom vybrali vhodnú abecedu a dala som sa do toho:



uteráky sú poriadne veľké









Na obede sme boli v ázijskej reštaurácii:


chrumkavá kačica s hranočekmi

a tu s ryžou

hovädzia polievka Pho bo
Ja som mala len polievku a veruže mi bolo dosť.


Čaj som mala neskoro:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Danka,
    výšivka je pekná a vyzerá, že bude aj veľká.
    Uteráky sú luxusné a s tou Tvojou výšivkou jedinečné a verím, že sa páčia aj chapm :-)
    Obedík mňamka, ja si vždy v čínskej reštaurácii objednám sladko-kyslú polievku a rezance s mäsom, toho sa neviem dojesť...
    Ja som si včera dala šalviový čaj, chuť nič moc, ale je vraj prospešný hlavne proti poteniu.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá teta Danka, tie uteráky vyzerajú s tými iniciálami super. A veľmi sa mi páči, že na výšivke budú pouliční maliari. Na mňa pouliční umelci (aj hudobníci- ak sú dobrí :)) pôsobia v mestách rovnako upokojujúco ako stromy v lese. Fíha, super, že ste išli do ázijského bistra. :) A máte milú šálku na čaj - ktovie, možno je to na motív slávneho čínskeho románu 红楼梦 "Sen o červenom pavilóne.":) (strašne zamotaný román o spomienkach na žienky/kdejakéfascinujúce lásky z mladosti autora a zisteniu, že život je márnosť a odchodu mladíka do kláštora). Milý horúci dník. Pááá.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. P.S. Teda ten "mladík" už bol taký postarší :) A práve robím zemiakovo-cuketová babu 1:1 podľa jasenovského receptu. Len bez pažítky, uschla, chúďa. Celkom nerozumiem prečo, ale bylinky z Tesca mi vždy zahynú.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like the initials on the pretty towels and the sampler you have started looks like it will have a lot of interesting details like the street painter.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Danka, mám představu, jak výšivka bude vypadat, protože něco v podobném duchu jsi už asi vyšívala. Takové téma se mi líbí a může připomínat i nějakou cestu za poznáním. Co se týká cestování, k tomu se hlásím a jsem ráda, že jsem "něco" navštívila. Víc, než ležet na pláži na jednom místě, mě vždy lákala spíš města a jejich pamětihodnosti, jako Paříž například. ... Jinak ty uteráky jsou výborné, když jsou velké - i praktické, já už do koupelny kupuji spíše osušky. Vyšila jsi to parádně a hezky vybrala odstín bavlnky. Stíháš toho opravdu hodně. Ať se daří přeje Jana

    OdpovedaťOdstrániť