štvrtok 12. júla 2018

Háčkovaná taška

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Súhlasíte so mnou, ľudia sme to čudní. Páčia sa mi slová DK (nie je to Dolný Kubín 😜): "Ľudia sú niekedy fakt nevysvetliteľne arogantní s márnivým pocitom nadradenosti ...", och, aká to pravda!


Kde sa to pozerá čierna mačka? Zaujala ju Eifelovka:


Aj dnes som absolvovala návštevu lekára. Opäť mi zobrali krv na rozbor a uvidí sa.

Ako si vylepšiť náladu? No predsa inou návštevou, ešte lepšie dvomi! Najskôr galantéria a potom k Lenke na kávu :-)

Niečo malé som si aj kúpila:



Taška je ručná práca, háčkovala ju majiteľka galantérie:






Skladaciu tašku som kedysi dostala od Jarky. Nosila som ju stále v mojej crossbody kabelke. Keď som sa cestou zo školy zastavila v blízkom malom obchodíku s potravinami, vždy mi dobre poslúžila. Nuž, ale nič netrvá večne, uši na taške povolili. Budem mať náhradu za ňu :-)

Lenka mala na návšteve dcéru a jednoročnú vnučku. Malé dieťa som nedržala v náručí celé roky. Sofia je prekrásna a veľmi dobrá, ešte som ju nepočula plakať, či mrnkať. Užila som si to :-)

A čo rýchlo na obed? Ja som mala ešte kapustovú (len moju), tak manželovi môžem pripraviť niečo sladké. Z polotovaru:


mak s cukrom, maslo


bol maximálne spokojný a ja tiež :-)


Môj čaj - materina dúška - treba vyprázdniť vrecúško, nová sa už suší:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

7 komentárov:

  1. Your embroidery is looking lovely, Daniela! The laces are pretty and the foldable bag is very useful.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super shopping bag! I wish you a nice summer.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne taku tasku nosim v kabele aj ja... Je prakticka, skladna... Kto by si ju chcel uhackovat, mam na blogu navod... hi hi... robim si tu reklamu... Dani pekny nakup, som zvedava co z toho vytvoris... :) a tie cestoviny, hned by som si dala aj ked asi bez maku ... Pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka,
    tie návštevy boli super :-)
    Výšivka je pekná a taška tiež, kedysi dávno sme takú mali doma, len inej farby.
    U nas boli makové rezance včera a dnes s orechami :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Síťovka je pěkná a praktická, tahle vydrží určitě déle .. koukám, že musím koupit mák .. těstoviny s mákem totiž miluju anebo s pažitkou, ty mám taky ráda. Čajík jsem si dnes dala řeřichový.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milý večer :),nechtiac sa mi odstránil komentár, pardon...A veru, ja si niekedy tiež márnivo spokojne pomyslím,že mnohí šoféri platia kopu peňazí, aby mali svoje iniciály na ŠPZ a tie moje majú na aute všetci z kubínskeho okresu a mám to grátis. :) Veľmi sa mi páči lampa na výšivke. V Benátkach som pred rokmi fotila stále tieto staré lampy. :) Taška je super - páči sa mi tento sieťovkový retro návrat. Ja som sa vrátila s deťmi z výstavy Fillu a Fullu v SNG pri príležitosti 100.tého výročia Československa. Aj rozprávkovú knižku s Fullovymi ilustráciami sme kúpili a už si čítame na dobrú noc. Kým sa dočítame k sladkým snom, prejde asi ešte nejaká chvíľa. Pá. :)

    OdpovedaťOdstrániť