pondelok 23. júla 2018

Vrecúško pre Katku

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Začala som na zeleno:




Katku som už spomínala. Je to naša horná suseda od Kukučínovho domu :-)

Katka žije celý život v Bratislave. Jej manžel pochádza z Jasenovej. Odišiel odtiaľto ako mladý maturant za ďalším vzdelaním a už sa viac nevrátil. Pred dôchodkom však dal na mieste rodnej dreveničky postaviť malý útulný domček, kde trávievajú takmer celú jar a leto. V jeseni a zime tu chodievajú len na pár víkendov. 

Dnes som šila vrecúško pre Katku:

















Dnes som si uvarila levanduľový čaj. Sušený levanduľový kvet som dostala od Aďky a levanduľovú šálku od Danky :-)
To je vôňa!





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Dani, látka k výšivke neskutočne pasuje ... vyberané s veľkým vkusom ... :) Vrecúško sa zrčite bude páčiť ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ... moc pěkný pytlíček a nová výšivka už teď vypadá moc dobře. Pohodové letní dny Miluška

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ce pochon est particulièrement sympathique ainsi que la nouvelle broderie qui je suis sûr sera vite terminée.
    Bonne journée

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jej Katka sa určite poteší, vrecúško je krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vrecúško se ti moc povedlo … látka i výšivka .. jak fotíš svoje věci venku to je paráda. Já zrovna popíjím mátu,měsíček a řepík.
    Danielko, hezký den. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    výšivka bude pekne zelená :-)
    Ale vrecúško je super, krásne k výšivke pasuje tá látka, určite sa bude Katke páčiť.
    Teším sa, že Ti levanduľka chutí, tento rok jej bolo pomenej, ale niečo som nasušila, tak keď nebudeš mať, pošlem Ti.
    Ja som si včera dala brusnicový čaj.
    Pááá a napíšm mail...

    OdpovedaťOdstrániť