piatok 20. júla 2018

Venček č. 4

Vitajte u mňa! Po dlhom čase nemám ani jeden komentár. Nuž, sušené mäso nikoho neoslovilo :-)

Mám to hotové a kto by mal záujem o kúpu predlohy, nájde ju a veľa iných  v obchode Nurdan Kanber TU:





Musím zmeniť svoju pracovnú činnosť. Stále vyšívam, sem-tam štrikujem, ale nič nedovediem do konca. Aspoň niečo musím do týždňa ušiť :-)

Začala som hneď dnes. Dokončila som štrikovaný venček, darček pre Ali (asi preto, že to bolo najjednoduchšie - zošiť a uviazať mašličku). Vyskúšala som ho v mojej kuchyni, ale hneď odložila a tam si počká do augusta. Kde ho Ali bude mať, to neviem, ale Maxík povedal, že ona mu už miesto nájde :-)

farbu vybral Maxík









Kto chce vidieť aj venčeky 1, 2, a 3, klikne si na tento odkaz :-)

Ešte v utorok môj manžel predpovedal, že v piatok príde na Oravu zas slnečné leto. Celé predpoludnie to vyzeralo na poriadnu búrku. Bolo zamračené, teplo a mimoriadne dusno. A tu zrazu vyšlo slniečko a teraz naozaj máme zas leto :-)

Takýto mám pohľad z okna mojej izbičky:

teším sa, nad stromami vidím mesiačik :-)
A takéto pohľady sa mi naskytli pri podvečernej prechádzke s Borom (sú s časovým rozdielom asi 15 minút):





Na FB sa už dva dni neomiela nič iné, len Sagan a jeho súkromie. Nič ma po jeho súkromí, neprináleží mi súdiť ho. Pre mňa je to pán Cyklista, áno s veľkým C, dnes to opäť dokázal!

A k dnešnému vydarenému cieľu som mala čaj:


čaj cisárov



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. Danka,
    sušené mäso mi nechutilo :-(
    Venčej je krásny, ja by som mu možno dala bodkovanú stužku, ale to už je len vec vkusu, si šikovná a verím, že poteší.
    Aj výšivka je vydarená, Nurdan má krásne predlohy.
    Sagan je šikovný športovec, myslím, že ostatné je jeho vec...
    Pekný víkend, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, výšivka ti pekne pribúda ... venček sa mi veľmi páči, určite urobí v Nemecku radosť ... Svedčí mu to aj v tvojej kuchyni ... :) Zdá sa, že leto sa k nám začína opäť vracať ... dnes bolo u nás príjemne teplo a konečne už bez vetra ...
    Maj sa dobre ... pekný víkend prajem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love the sunflowers on your latest project, summer is definitely here :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, výšivka má pěknou vesnickou atmosféru a pletený věneček s mašličkou se ti moc povedl. Líbí se mi ta kozička co nese bandasku … no určitě s mlékem. Tvoje fotky oblohy mi vždycky potěší. A Sagan .. to je úžasný borec, sama mám radost … fandím mu. U nás je vedro a sucho, i když momentálně trochu prší... ráno uvidím kolik přibylo v sudu vody.
    Měj se moc hezky. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť