štvrtok 26. júla 2018

Obyvateľky záhrady

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

K zeleným odtieňom pribudli červené:



V našej záhrade za potokom (my hovoríme za vodou) to bolo kedysi smutné. Lepšie to tam vyzeralo, keď sme na jar kúpili dve-tri ovečky. Tie sa až do pol jesene starali o kosenie :-)

Posledné tri roky sa manžel o záhradu začal starať. Nuž, hlavne preto, že si tam presťahoval niekoľko rodín včiel. Stáva sa mu, že aj dve hodiny si len tak sedí a pozoruje svoje milované (včielky) :-)

Myslím si, že teraz si to tam skutočne užíva. Prvé ranné a aj posledné večerné kroky vždy smerujú do záhrady. A pravdu poviem, že aj ja si tam rada zájdem.












Okrem včiel je v záhrade ešte jedna obyvateľka. Párkrát ju manžel zazrel, ale vždy sa mu schovala pod chatku. Ale že v záhrade skutočne je, to nám dala vedieť svojou kožou. Lienila sa:



Dnes ju našiel vyhrievať sa na slniečku, ale kým sa on pripravil na fotenie, bola už zas na úteku:


Takže máme v záhrade vretenicu. Treba si dávať dobrý pozor, lebo stretnutie s ňou by mohlo mať nepríjemné následky :-(

Kto si chce o vretenici prečítať viac, TU je link na wikipediu.

Môj čaj:


čierny s názvom Cár od Kusmi Tea



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Jej Danielka, ešte som len videla fotku s tou vretenicou a už ma chystala hystéria. Dúfam, že vám neublíži.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Brrrrr až ma striaslo ... Hady ja teda nemusím ... a ešte vretenica ... Ani by som nos z domu nevystrčila ... Pred pár rokmi sme mali v záhrade užovku ... najskôr ma chytala panika, beznádej, ale postupne sme si na seba zvykli, len som pozerala, kde stúpam ... uvedomila som si, že sa bojí viac ako ja ... ale vretenica, to je reálne nebezpečie ... :( Ešte chválim krásnu vyšitú ružu ... Danka, maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    krásna ružička.
    Vretenicu som raz stretla v lese a už nikdy to nechcem zažiť, hadov sa bojím asi najviac :-) Dávajte si pozor na svoje kroky...
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Brr, z hadů mám respekt, no a ještě zmije, buďte opatní. Růžička je moc hezká.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A beautiful stitched bloom and rather unpleasant snake!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och Danielka vidím že to tam u vás žije...brrr ..hady tiež teda nemusím...treba si dávať pozor! Výšivka je krásna, teším sa ako bude vyzerať celá. Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nám se na zahradě letos usadila zaječice a vyvedla malého zajíčka, kterého dcera pojmenovala Ťapka. 😀To by nebylo nic zvláštního, pokud bychom nebydleli v poměrně hustě zabydlené části města.
    Hlavně buďte opatrní před zmijí.
    Krásná růžička!
    Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oh, that snake! UGH--I am so afraid of them!

    Your rose is looking lovely, Daniela--pretty colors :)

    OdpovedaťOdstrániť