sobota 21. júla 2018

Moje radosti :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Mám všetko pripravené na novú výšivku, len začať som nestihla:



Trocha som šila, ale o tom až zajtra. Na dnes som si pre vás pripravila trochu z mojich radostí. Sú to maličkosti, ale mne doniesli toľko radosti, že sa chcem o ňu s vami podeliť :-)

Tak, najskôr nákup v metrovom textile a galantérii:






Túto radosť som si spravila sama sebe. O druhú radosť sa mi postarala Alenka. Po manželovi mi poslala túto nádheru:




A niečo z jej bujnej záhrady, kde som si bola nedávno nazbierať nechtíky:






Zelerovú vňať určite poslala na sušenie, ale mne sa tak páčila, že som ju najskôr na 24 hodín dala do vázy, nech sa s ňou poteším:




so zelenou chryzantémou im to spolu ladí :-)
Dnes som vňať dala sušiť, v zime sa hodí do polievok:


K týmto radostiam ešte dnešné krásne počasie, manželom pokosený trávnik, rastúce uhorky v mojej mini záhradke, obed, ktorý dostal vyznemenanie, ... nádhera, a radosť žiť :-)

mladá tekvička, zapiekla som ju s plátkom syra

bravčové v marináde (olej, vajce, horčica, bylinky, cesnak)


dobrú chuť!

Dnes ma Sagan prekvapil. Aj v poriadnom kopci to dokázal na 4. mieste :-)

Dnešný čaj:


pokračujem vo vyprázdňovaním, tu mám ešte na niekoľko čajov




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

4 komentáre:

  1. Danka, z takého nákupu by som mala radosť aj ja ... Teším sa na konečné výrobky ... Nádherné lalie, farba žltých kvetom mi je najmilšia ... a obed ... opäť na jednotku ... hneď by som sa do toho pustila ... :) Maj peknú nedeľu ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak nevím, co mám chválit dřív😀 kytičky jsou nádherné, nákup látek se také vydařil, jsem zvědavá na jejich další použití. I já suším bylinky na zimu a další várku mám ve sklenici s vodou a “uždibuji” do každého vaření. Přeji hezký víkend a mnoho dalších radostí! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka,
    peknú radosť si si urobila, aj ja sa vždy z takej teším :-) A som zvedavá na šitie a novú výšivku.
    Obedík vyzerá super, to mäsko sa inšpirujem...
    Peknú nedeľu ešte, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, jedna radost hezčí než druhá … také se snažím sušit kde co, ale celer ještě nemám... koutek s lilií je tak útulný.. v galanterii si nakoupila pěkné látky .. užívej si všeho krásného .. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť