štvrtok 19. júla 2018

Sušené mäso

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku! Jedna Grácia je identifikovaná. Spoznala ju čitateľka Mária :-)

Počasie nám nepraje. I keď teplota je obstojná, oblačnosť a občasný dážď ma už začína hnevať. A ani vyšívanie mi nejde akosi od ruky:




Otvorila som 60 gramové vrecúško so sušeným mäsom. Vraj si ho môžem vyhrýzať ako zemiakové lupienky :-)

Sušené mäso mi doniesol v máji Miško. Priznávam, že som bola veľmi prekvapená, že je pre mňa. Myslela som si, že je to darček pre Bora :-)

s príchuťou zeleného korenia a cesnaku



Hneď po otvorení som zacítila príjemnú mäsovú vôňu. No, príjemnú asi pre mňa, mäsožravca.  Môj manžel si dá radšej niečo sladké. V poslednom čase je zaťažený na perníky a pikao (kondenzované kakaové mlieko v tube).

Polovicu som už zjedla, druhú si nechám na zajtra. Extra sláva to nie je, ale pri čítaní si hryzkať, tak to celkom ide :-)

Kúpila som si zaujímavú chryzantému:







Hudbu nepočúvam, ale to už viete. Občas sa však naskytne výnimka. To vtedy, keď mi manžel pošle odkaz na nejakú starú skladbu. Už druhý deň si počúvam túto:




Dnes som si urobila oolong (kto chce o ňom vedieť viac a navyše vidieť moju vtedajšiu výšivku, nech si klikne na odkaz):







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

1 komentár:

  1. Pretty flowers and lovely stitching, Daniela! The sunflowers in the piece are so bright and summery looking :)

    OdpovedaťOdstrániť