piatok 13. júla 2018

Prvé štyri :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

A už vieme, na akej ulici sa nachádzame:





Konečne som mohla urobiť zber uhoriek aj ja. No, neviem, či tomu môžem povedať rovno zber, lebo štyri uhorky je pre záhradkára prakticky nič. Pre mňa to je obrovský úspech :-)))

Domov som si doniesla z mojej mini záhradky:

4 uhorky, cviklové listy, vňať cibuľky zo semienka a jedna sa mi aj vytiahla, pažítka a petržlenová vňať 
paprika a paradajky (tie z chladničky a predtým z obchodu)



zostatky dvoch syrov, myslím eidam a gouda

olivový olej, hľuzovkový olej, korenie, soľ, citrón

a chutný šalát je hotový

čudovala som sa, manžel skúsil a pochválil :-)

Alenke už kvitne nechtík. Tak, ako vlani, aj tento rok mám povolenie si z neho natrhať na sušenie:





Obdivujem, ako jej to tam všetko bujne rastie:

ohradené to musí byť pred srnkami a diviakmi



kapuste sa začínajú tvoriť hlávky

cibuľa ako moje obézne päste :-)

záhon tekvíc a cukiet

moje sú ešte v nedohľadne, tak som si dovolila "ukradnúť", to som celá ja, v minulom živote som isto bola zlodej :-)
A ide sa naspäť:




Po pravej strane sú liesky, našla som tri oriešky pre Popolušku:



Dnes som si uvarila šípkový čaj:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

3 komentáre:

  1. Krásne fotky, už sa teším na dovolenku na Orave :-)
    A výšivka sa mi páči...
    Alenkyna záhradka je rôznorodá, ten nechtík si musím zasadiť aj ja, len neviem kde, už zostáva len trávnik :-)
    Pekný víkend, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani... neboj, ked uhorky zacali rodit, neprestanu... aspon na salat budes mat stale. Veru tvoj vyzera velmi chutne... Spravila som tiez podobny k obedu. Zahradku Alenky obdivujem tiez... najma nechtik ... krasna farba v kosiku... :) maj peknu sobotu ... pa


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, máš pěkné okurčičky i pažitku, my máme takové fousky. Alenka má úžasné záhony a pěkně šťavnaté. U nás, i když občas zaprší, je velké sucho. Často dělám podobné saláty .. ňam ňam. Hezký večer ti přeji. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť