streda 9. septembra 2015

Ako ma nahneval Pinterest

Levanduľové srdiečko rastie:





Kto sleduje môj blog, vie, že vyšívam vyše dva roky. Inšpiráciu som začala hľadať na internete. Vtedy som objavila Pinterest a veľmi ma očaril. Nebol v slovenčine, ale prelúskala som sa anglickou verziou a spravila som si svoje konto. Moje deti boli nadšené z môjho snaženia, oni vtedy Pinterest ani nepoznali :-)))

Neskôr sa objavila slovenská verzia a aj aplikácia pre iPad. No a odvtedy som bola na Pintereste každý deň. Sledovala som pinerov, ktorí majú záujmy ako ja - krížikové vyšívanie. 

Vždy, keď som sa rozhodovala, aký nový projekt začať, pomáhal mi Pinterest. Aj terajší graf s levanduľovou témou mám vďaka Pinterestu. 

Už raz sa mi stalo, že mi moje konto zablokovali. Po hrozne dlhom mesiaci mi ho odblokovali a všetko bolo v poriadku. V auguste ma prekvapilo, že konto mám zas zablokované. Vraj do 8. septembra. No, nejako to vydržím, nie je to večnosť :-)))

Včera som sa tešila na odblokovanie, na nové vyhľadávanie a pripínanie krásnych pinov. Zažila som veľké sklamanie! Všetkých mojich vyše 13 800 pinov zmizlo, zmizol celý môj účet! 

Pamätám si, že sa to stalo aj mojej bloger priateľke Nurdan. A to ona mala oveľa viac pinov. Poučená jej skúsenosťou, rozhodla som sa urobiť si nové konto. Ale čo to? Vraj moja emailová adresa je už obsadená! Takže na ňu sa prihlásiť už nedá. Keď zrušili konto, mali zrušiť aj adresu!

A tak som oprášila svoju starú adresu. Založila som na ňu nové konto, ale už teraz viem, že ho nebudem tak usilovne zveľaďovať, ako to predchádzajúce. Pociťujem voči Pinterestu hnev a súčasne ľútosť. 

TU je adresa môjho nového účtu. Ak ma popustí hnev, asi dám odkaz aj na blog :-((((


Nech sa vám darí!
Daniela


17 komentárov:

  1. I think I have discovered the reason why your Pinterest account was deleted. When I looked today, you are showing many original cross stitch charts on your boards. If you created these charts yourself that is not a problem for Pinterest. But if the charts were created by other people it is against the copyright laws to show the actual charts. You can show the stitched pieces or the cover photo but not the chart,
    I hope this helps. If you delete any charts which you have not created yourself then they will be happy with your account.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I see you have a knitting board. DROPS designs are beautiful, many (crochet and knitting!) are free on <a href="www.ravelry.com</a>! I am afraid to try them because they look complicated. :) One day I will learn!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to vie poriadne nas..ť ... ale neviem si predstaviť dôvod, prečo ti účet zablokovali ...
    Dani ... pekný deň ... :) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och krasne sa crta levandulova vysivka... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Liebe Daniela,
    dein wachsendes Lavendelherz ist wunderschön und reiht sich perfekt in das Gesamtbild. Es wir ein ganz besonders schönes Werk. Ich mag es soooo sehr. Dein Ärger mit Pinterest tut mir sehr leid ich hoffe das deine Pins wieder auftauchen und nicht wirklich alles verloren ist.
    Wünsche dir noch eine schöne und kreative Woche
    Liebe Grüße Sandra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Liebe Palko,
    das Lavendelherz wird wunderschön.
    Es ist sehr ärgerlich, was mit deinem Pinterest Konto passiert ist.
    Liebe Grüße, Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Danka, ja sa nestačím diviť nad tým čo si napísala...a to je už aký dôvod na také niečo urobiť!!! To by ma teda veľmi zaujímalo. Ja som len začiatočníčka vďaka tebe ale ak sa mi to stane tak ma veľmi bude mrzieť ak stratím všetko uložené, veď si to človek pracne tam nazbiera, sú to hodiny hľadania niekedy no nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Your lavender stitching looks day after day more beautiful.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lavender is certainly growing beautifully!
    I have no Pinterest account, so cannot advise you :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj Daniela, to zrušenie konta môže súvisieť s porušením autorských práv vlastníkov tých predlôh na vyšívanie. Mne zatiaľ moju zbierku pinov nezrušili, ale stalo sa mi už dva alebo tri razy, že prišiel mail, kde mi oznámili, že mi odstránili niektoré piny, lebo ich autor sa sťažoval na porušenie vlastníckych práv. Keď si to ale človek dáva na nástenku od niekoho iného, ako má vedieť, čo je autorsky chránené. No nič, asi budeme musieť byť opatrnejšie. Maj sa krásne, Vierka.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danielko, já se v tom nevyznám, tak ti neporadím. Ale měly by být jasná pravidla, aby každý věděl na čem je a co si může dovolit.
    Pěkně se ti rýsuje výšivka, už se na ni těším.
    Užij si v pohodě víkend. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je kvůli ochraně autorských práv. Nám vyšívačský klub takhle kdysi vyhodili s jednoho fóra, protože jsme tam nevědomky dávali předlohy, které jsme jinde na netu stáhli :-( Taky jsme netušili, že když už to jednou někde na internetu visí, že se to nesmí.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Well, I hope that the issue is solved for you now, Daniela.

    OdpovedaťOdstrániť