streda 26. septembra 2018

Druhý je na svete :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam :-(
Pokrok zaznamenala deka. Preštrikovala som sa k novej farebnej kombinácii:

sivé odtiene vyštrikované, zaujímavé je, že vždy mi bielej ešte zostane, farebné sa minú a to sú všetky jedna značka



nabrala som ďalšiu stranu a mám čo robiť, kým vyštrikujem modré odtiene





Ušila som druhý jesenný vankúšik. Tieto malé používam len na dekoráciu. Začala som vianočnými, ale postupne si ich chcem vyšiť a ušiť na každé ročné obdobie. Šijem ich tak, že sa prať nedajú, teda napevno. Prach na ne síce sadá, ale ja sa s nimi teším, občas chytím, pretrepem, ... Doma deti nemáme, teda k nejakému "úrazu" neprídu a mám ich čisté. Po sezóne ich odložím oddychovať do skrinky. Myslím si, že si ich takto čisté zachovám na viac rokov. Nuž, a keď nie, vyšíjem a ušijem nové :-)

Fotiť som išla aj za kvietkami v uliciach dediny:





























Dnes som mala jazmínový s mangom:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela!

5 komentárov:

  1. Danka,
    dečka je super, aj farebne sa mi páči a vankúšik tiež, už si pripravená na jeseň. Zátiešia na fotenie si teda vystriedala rôzne, páči sa mi s tými veľkými ružovými kvetmi :-)
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani, vankúšiku to s kvietkami veľmi svedčí ... ale si ich pochodila, pofotila ... Páči sa mi tvoj nápad ozdobiť si izbu vankúšikmi podľa ročných období ... Plnené sú perím, alebo umelinou ? Lebo ak umelou náplňou, kľudne sa dajú oprať ... ale som tiež toho názoru, že to nebude treba ... :) Deka sa javí fajná ... papa L,

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kombinácia farieb na deke je veľmi pekná a príjemná. Aj vzorka je zaujímavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Very cute pumpkin cross stitch and my, what beautiful flowers. Nice blanket too.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, vankúšik je parádní, navíc ty umíš k výšivce vybrat látku. A vypracování je precizní. ... Deka bude výborná, také díky tomu vzoru. Z toho vzoru by byla hezká i vesta, čepka nebo šála. Ať ti jde práce od ruky. Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť