utorok 4. septembra 2018

Stále nemám dosť :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcich príspevkoch!

Už viete, že chcem vyšiť a potom aj ušiť záložku do knihy. S kvietkami mi to nevyšlo. Hľadala som ďalej a zdá sa, že aj našla. Zatiaľ mám len pár krížikov, ale farbičiek dosť:



Miškova suseda v Mníchove má zvyk, že všetko, čo už nepotrebuje, vyloží pred dom s lístkom: Kto ešte použije, môže si zobrať!

Na začiatku leta robila "veľké upratovanie" a tak sa pred dom dostalo všeličo. Miško nemá moju vlastnosť - zberateľ - nikdy sa mu nič nehodí :-)

Ale syn je to dobrý! Myslí na mňa, zberateľku! Vie, čoho nemám dosť :-)

Prišla mi fotka a otázka: Mami, chceš? Jasné, chcem a veľmi! Ozval sa na to Jurko: Nemáme ich doma dosť? Nuž, podľa mňa nie :-)

A tak mi Miško doniesol "darček" od susedy, dva čajníky :-)

Mala som ich po ruke v obývačke, aby som si ich každý deň mohla pohladiť:





zle vidieť: made in England


Čakám na poličku, kde by mohli mať miesto, ale akosi to dlho trvá, tak som sa dnes rozhodla, že posuniem čajníky na inej polici a urobím tak miesto aj im:







A nie sú to všetky. Tie menšie mám v mojej čajovničke:



aby som odfotila celú čajovňu, ktorá je v chodbe, musela som fotiť z kúpeľne :-)

Škoda, že som si nedala urobiť hneď dva takéto regále. Druhý by som hneď zaplnila šálkami, ktoré mám v škatuliach v humne :-)

Tak takýto som ja zberateľ :-)

Dnešný čaj nemohol byť inde :-)


čierny anglický poobedňajší


aj šálka je darček, mám ju od Zlatky :-)
1. šálka: čaj do mlieka

no povedzte, nie je to nádhera?


2. šálka: čaj s citrónom

3. šálka: čaj s medom


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Oh, I love the teapot with the blue castle on it - gorgeous and what a wonderful collection you have!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej úžasné...krásna zbierka teda...nech ti robia dlho radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť

  3. Gyönyörű kollekció!


    Krásna zbierka!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná sbírka, přeji plno dalších úlovků! Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj, Danka,
    ty konvičky jsou krásné, byla by škoda je vyhodit. Tobě se to už hezky hromadí. Ale pochopila jsem, že tobě by se u mně v kuchyni nelíbilo. Přeji pěkný zářijový den. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Danielko, máš krásnou sbírku a ta anglická konvička je nádherná. Měj se moc hezky. Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No Danielka, tak to máš teda riadnu zbierku. Ty by si si mohla otvoriť aj čajovňu :-). Prajem aby sa Ti zbierka rozrastala o ďalšie krásne úlovky.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wau...Danka, ty si moja krvná skupina...čajníky, šálky, dózičky, mištičky...mám toho tiež plno, veľmi sa mi to všetko páči a hlavne také starožitnejšie, nie tie moderné aj keď mám aj také...nech sa ti zbierka pekne rozrastá...a hlavne nech ti robí radosť.

    OdpovedaťOdstrániť