sobota 22. septembra 2018

Po záruke :-(

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ešte jeden malý jesenný:


obidva :-)

Manžel rozmrazoval a aj robil poriadok v chladničke. Nestáva sa nám, ale stalo sa. Našiel v zadu, za veľkým uhorkovým pohárom bravčové mäso vo vlastnej šťave už po záruke :-(



vyzerá byť v poriadku :-)

uvarila som zemiaky s mrkvou

zmiešala s pozárukovým mäsom, k tomu kyslá uhorka a obed je na svete :-)

či veríte, či nie, bolo to výborné, nič sa nám nestalo :-)
Aké máte skusenosti s jedlom po záruke? Myslíte si, že som mala mäso vyhodiť? Určite sú potraviny, ktoré by som sa neodvážila zjesť po záruke, a 3 mesiace už ani vidieť. Ale, ... ak sa doma zavára mäso, myslím si, že by malo vydržať dobré dosť dlho. A tak som predpokladala, že 3 mesiace sú ešte v tomto prípade nejakou "rezervou" v záručnej dobe :-)

Dnešný čaj som mala na ružičkovú nôtu:


lupienky kvietkov a rôzne semienka





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

9 komentárov:

  1. Danka, máš hezky vybrané vyšívané obrázky, dobře se k sobě hodí. ... To maso bych po záruce také zkonzumovala. Neříkám, že se mi stane často, že mám něco po záruce, ale někdy mám a co? Nic. Myslím si, že hospodyňky, když zavařují plody ze svých zahrádek, určitě mají kompoty nebo své "konzervy" starší než dva roky a neřeší trvanlivost. Berou to jako "domácí". U toho kupovaného masa bych řekla, že výrobce se řídí určitým nařízením, pravidlem, že to takhle musí označit. Takže jsi to udělala dobře. Měj pěknou neděli, Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani,
    obe výšivky sú krásne, som zvedavá, čo z nich bude.
    Krásna šálka, čaj v nej musel chutiť znamenite :-)
    A čo sa týka vecí po záruke, nejem ich, rovno ich doma vyhadzujem, i keď možno by nám neuškodili...
    Ja som bola dnes na čaji u mojej známej, poznáme sa z venčenia psíkov.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež sa mi stane, že sem - tam nájdem v chladničke niečo po záruke ... Najskôr zhodnotím, v akom je potravina stave a potom sa zariadim ... Ak jej nič nie je, zjeme ju ... ale čo iba malinký náznak plesne, zmeny farby, pach ... samozrejme vyhadzujem. Dani, pekne si povyšívala ... pozdravujem ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna šálka 😍
    datumy spotreby su orientacne cisla a zo zakona, treba na to ist so zdravym rozumom 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No vida, vyšlo to super. Jak je to domácí výroba, tak bych se toho taky nebála!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Danielko, obě výšivky jsou krásné a pro nadcházející dny jako stvořené.
    Je velký rozdíl mezi datem spotřeby a minimální trvanlivostí. Konzervy bych se nebála, předpokládám, že jsi ji měla dobře uskladněnou a neotevřenou, takže z mého pohledu je ok. Kdybych se měla řídit pravidly výrobců, musela bych vyházet třeba předloňská povidla... Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dobrý večer Danielko,
    maso bych neřešila.Taky by jsme ho snědli.Pokud ještě byla v chladu v ledničce a zavřená.Kdyby jsi měla svoje zavařené vepřové,tak určitě měsíc tam, měsíc sem, nic neřeší.Určitě jste si pochutnali.
    A podzimní výšivka je moc hezká. Já pořád někde trajdám a nic nešiji.Viděla jsem ve Znojmě šité dýně v obchodě za výkladem.Patchworkový klub tam měl hezký výklad s podzimní tématikou.Ale byla sobota a zavřeno.
    Já jsem šila dýničky ze starého svetru a chtělo by to něco nového.
    Hrníček s miskou se mi taky líbí.Máš samé poklady.Je to radost pít čaj z hezkých hrníčků.
    Hezký zítřejší den přeji a u nás prší.Slyším,že za oknem šustí deštík.
    Daška

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lovely cross stitch finishes, Daniela:) The floral teacup and the box are very beautiful:)
    For me, grains and flours past a month of expiry is fine but I don't use refrigerated and dairy products past the expiry date.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hallo Daniela,
    die Monatsmuster von DMC habe ich auch gestickt, aber ich habe diese hübsche Dame für den Oktober genommen und mit dem November ausgetauscht.
    Auch der Rabe mit Kürbis sieht toll aus.
    Lecker geht es hier auf deinem Blog zu, liebe Grüße, Jutta

    OdpovedaťOdstrániť