nedeľa 2. septembra 2018

Čo zostalo :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Dnešné búrky som presedela doma pri vyšívaní:






Pôvodne som začala vyšívať záložku do knihy. Prvý vyšitý kvietok sa mi zdal primalý na záložku, tak som zmenila plán. Vyšijem k nemu ďalšie a potom sa rozhodnem, čo z výšivky urobím :-)

Niečo vhodné na záložku teda hľadám ďalej :-)

Na dnes mi zostali posledné dva obrázky, ktoré som si zarámované nedávno doniesla od sklanára:






Pár komentárov v niekoľkých posledných príspevkoch sa týkalo počtu obrazov na našich stenách. Sklamem, nemáme ich plné. Väčšinu vyšitých a zarámovaných obrazov som darovala svojim najbližším a priateľom. Ak niekedy nebudem vedieť do čoho "zabrdnúť", možno sa dám na ich spočítanie :-)

Naše steny sa začali zapĺňať až túto jar. Začalo sa to v rohu kuchyne, pozrite si TU, pokračovalo na jednej strane v obývačke, pozrite si TU, nuž a skončilo na druhej strane, pozrite si TU. Uviazlo nám to :-)

Dnes som si urobila Pu Erh:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

8 komentárov:

  1. Dani, opäť krásna nová výšivka z jednoduchých kvietkov ... Určite jej využitie vymyslíš ... Obrázky v rámikoch sa mi tiež veľmi páčia ... Mám radosť, že sa ti košíček odo mňa páči ... Ja sa zas denne pozerám na tvoj jarný obrúsok s kuričkami ... :) Danka, pozdravujem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Καλό και ευλογημένο μήνα!!!
    Υπεροχα τα κεντήματα σας!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The cross stitches are looking beautiful in the frames, Daniela:) The ones in the previous post are also very pretty!

    OdpovedaťOdstrániť


  4. Könyvjelző :) Utcarészlet hímzés nagyon szép! Gyönyörű hetet kívánok!
    Záložka :) Úžitkové výšivky je veľmi pekné! Želám vám krásny týždeň!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I love the colors you've chosen for your pretty wildflower stitching, Daniella! And your framed pieces are wonderful. I am not good at framing my larger pieces--I really need to get more done and hang them on my walls :)

    Happy September to you!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    krásna výšivka a tie zarámované sú super, ten prvý si akosi nepamätám...
    Som zvedavá na záložky.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Красивые вышитые картины! Моя дочь очень любит зелёный чай. Ей бы понравилась такая вышивка! :-)) Прекрасные работы! Милый и уютный дворик! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milé kvietky...verím, že z výšivky niečo vymyslíš...všetky tvoje výšivky sú prekrásne, je tam kus roboty a srdca...ja ťa neprestanem nikdy obdivovať a želát ti, nech ti tvoje výšivky stále prinášajú radosť ako nám, čo ich aspoň môžeme vidieť. Všetko dobré.

    OdpovedaťOdstrániť