piatok 21. septembra 2018

Kubínsky jarmok 2018

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Kubínskym jarmokom, mimochodom už 37. ročníkom, sa na Orave začína jeseň. U mňa to je na začiatok výšivka, snáď cez víkend aj dokončená na malý vynkúšik:


Krásne počasie a jarmočná atmosféra, to je pre mňa to pravé k pomalej prechádzke pomedzi stánky s ponukou rôznych produktov, ktoré vytvorili ruky predávajúceho. No nie každý súhlasí s fotením, ale tomu rozumiem. Tak aspoň niečo:











A trocha aj zábavy pre deti:





My sme neporušili zvyk a boli sme v cukrárni. A len náhodou presne o piatej:

hodiny sú maľované 




manželove :-)

moje :-)
Takže dnes som o piatej vymenila čaj za kávu :-)


Nakoniec trocha kvietkov. Veľmi sa im teším, dostala som ich od žiakov:







Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

6 komentárov:

  1. krásne kvietky od žiakov a super zvyk ísť sa s manželom potešiť ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,pekný jesenná výšivka.
    Zvyk máte super, na Dolnokubínskom jarmoku som bola iba dvakrát, ale tiež mám rada jarmoky a ich atmosféru...
    A zakončenie v cukrárni bolo určite príjemné a aj chutné :-) manžel má dobrý vkus, tie zákusky by som si dala aj ja.
    Ja som dnes mala čierny čaj s citrónom.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danka, veľmi pekná výšivka ... aj prechádzka po jarmoku sa mi páčila ... a mala fajné zakončenie ... :) Takej kytici by som sa tiež potešila ... máš pozorných žiakov ... Dani, pekný víkend prajem ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Looks like a really fun day, Daniela. I love markets.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Danka,
    výšivka zase parádní ... Fotky z jarmarku jsou pěkné a je vidět, že zboží bylo hodně, mě by možná lákala nějaká dřevořezba, i na stěně by se vyjímala. Zastávka v cukrárně musí být, to dodržuji také :-))). Kytice od žáků určitě potěší, to je pěkný zvyk. Přeji pěkný víkend, Jana.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To byla paráda, všechno, moc se mi líbily květiny, byly super.

    OdpovedaťOdstrániť