nedeľa 30. decembra 2018

Aj v parku jasličky

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Hľadám niečo pekné na vyšívanie a zdá sa, že som blízko :-)

Potrebovali sme vybaviť pár vecí v meste, tak sme to spojili s nedeľnou prechádzkou. Mimoriadne sme ju neukončili v cukrárni, manžel je zrejme presladený :-)

V Parku Martina Kukučína v Dolnom Kubíne sme objavili jasličky zo slamy:













A po dlhšej prechádzke upršaným mestom dobre padol teplý čaj:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

3 komentáre:

  1. Καλή Πρωτοχρονιά να περασετε με τους αγαπημένους σας!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné jesličky v lidovém pojetí, u nás ve městě jsou také pěkné, vyřezávané a postaviček je tam hodně. Líbí se mi ten památník Kukučínovi, je pěkný a vkusný. ... Danka, přeji tobě i tvé rodině do nového roku hlavně zdraví, štěstí a spokojenost. Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. What a beautiful manger scene made of straw, Daniela! I hope you and your family have a wonderful new year filled with much good health and happiness ♥

    OdpovedaťOdstrániť