sobota 22. decembra 2018

Zbabrala som to :-(

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Počasie nám nepraje. Po týždni mierne mrazivých dní a včerajšom večernom snežení prišiel deň "kekel". Prší a po snehu už niet ani stopy :-(

Na prechádzky to nie je, ale doma si to užívam tiež. Trocha vianočnej atmosféry a čo to s človekom narobí. Aj výšivka mi podrástla:



A konečne som sa dočkala koledníka. Veru, očakávala som dvoch a prišiel jeden s týždňovým oneskorením. Keby chodili pred týždňom, mohli byť dvaja. Zuzka išla tento víkend s rodičmi do Holandska po staršieho brata Braňa, ktorý tam študuje. Ona je tá staršia z dvojice, je druháčka. 6-ročný Oliver to však dnes aj sám zvládol bravúrne. Sklamala som ja :-(

Tak si predstavte, že moja snaha natočiť krátke video vyšla nazmar. Nemala som spustené natáčanie!!! Je to obrovská škoda :-(
Kto chce počuť vianočný vinš, ktorý Oliver tento rok zvládol sám, klikne si tu, je to z minulého roka.

Tak aspoň foto Oliverovej maminky od nich z domu:


Darček sme poslali Zuzke, tak snáď bude foto aj od nich :-)


Dnešný čaj:


škatulka už neobsahuje originálny čaj, je tam zelený čj cisárov




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

5 komentárov:

  1. Vánoční vinš z loňska jsem si pustila a ukápla i slzička. Miluji dětské říkanky i přáníčka, ale vždy mne to dojme. Krásné Vánoce, Danielko!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne sviatky Vám prajeme. Oliver je šikovník!!! :) Klobúk dole. A mal aj parádny adventný kalendár, ktorý s koníkom pricválal (zdá sa mi z foto).:)Výšivka tiež pekne vianočnie.My sme dnes s deťmi zdobili medovníky na "nejedlé":) a viazali na ne stuhy. Tento rok budú prvýkrát aj na našom stromčeku. Posielame veľa lásky aj z medovníkových sŕdc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šťastné a veselé Danka!!!
    Teším sa, že sa koledník nakoniec ukázal :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danka vidíš ... nečakala si zbytočne ... koledník si ťa našiel ... Vinšovačku som si pustila znovu ... dietky sú milé a šikovné ... naučiť sa taký dlhý text nie je len tak ... Danka, prežite s rodinkou krásne sviatky ... pozdravujem a objímam L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, přišla jsem ti popřát krásné Vánoce prožité v klidu a ve zdraví v rodinném kruhu. Jana :-)

    OdpovedaťOdstrániť