streda 12. decembra 2018

Šijem :-)


Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Ďalšia vianočná drobnosť vo výrobe:



V sobotu by mali deti roznášať vianočné oblátky. To ma prinútilo chytiť sa šitia. Drobné vianočné motívy pripravujem pre koledníkov :-)

Vlani som sa pripravila na jedného koledníka, prišli dvaja. Našťastie mám vždy niečo vyšité v zásobe a tak bolo treba len šiť. O dve hodiny už išiel manžel za Zuzkou domov s vrecúškom. Teraz budem pripravená na dvoch :-) 

Ale pekne postupne, zatiaľ prvé vrecúško na sladkosti:

ušila som dve vrecká, biele je vnútorné



papučky na šnúrky :-)

hotovo!

Včera som bola kúpiť vianočnú látku, len táto jedna bola s drobným vzorom, ostatné s veľkými, tie sa mi nepáčia na moje šitie drobnôstok. Musela som brať, čo bolo, aj keď moc tmavé. Teraz som spokojná, myslím, že v kombinácii so žltou a červenou je to parádne :-)

Perfektne mi k foteniu pomohlo počasie. Dnes ráno to vyzeralo u nás krásne, romanticky, ale teraz sa sneh topí, je zamračené, smutno :-(








ľubovník bodkovaný, dobrý na depresiu, našťastie tou netrpím :-)





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

4 komentáre:

  1. Mě se kombinace vzorů a barev líbí, sáček se moc povedl a udělá spoustu radosti! Je tu u vás se sněhem jako v pohádce, kéž by to vydrželo do Vánoc. Pa, Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danuška,
    krásne vrecko si vyšila a aspoň pri tej tmavej látke vynikne krásne červené autíčko, mne sa teda veľmi páči. Koledníci teda môžu prísť :-)
    Ja som si včera spolu s Jurkom dala drienkový čaj.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, vyšila a ušila jsi moc krásný pytlíček. Obdarovaný koledník bude spokojen. M.

    OdpovedaťOdstrániť