piatok 7. decembra 2018

Téma: Karneval

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

A stromček je už na ceste domov:




Po dlhšom čase mám niečo zo školy. Mali sme súťaž v odboroch kaderník a kozmetik. Pracovalo päť skupín na tému Karneval:





















Všetko si žiaci pripravovali sami. Prekvapilo ma, že u nich je pojem karneval niečo tmavé, temné, až strašiteľné. Ja si karneval predstavujem naopak  - veselosť, radosť a smiech.

Dnes som čaj nemala. Domov som prišla neskoro. Kde som bola, to ukážem zajtra :-)

Takže čaj zo včera - otvorila som nový oolong:



je výborný


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

4 komentáre:

  1. Πολύ όμορφο το κέντημα σας!!!
    Να περνάτε πάντα όμορφα!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Αυτό το αυτοκίνητο με το δέντρο κέντησα κι εγώ φέτος και το έκανα κάρτα για τις φίλες μου !!!! Ωραία κορίτσια !!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šikovná děvčata, určitě jste si karneval užili! Výšivka je super! Hezký advent! Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Your little red car is darling, Daniela--I am loving all of the red cars and trucks with the Christmas trees on top that are being shown this year :)

    OdpovedaťOdstrániť