štvrtok 27. decembra 2018

Svietnik

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Už mi chýba málo, myslela som, že dorobím, ale ..., tak zajtra :-)




Vianoce sú za nami a ja som sa zas utvrdila v tom, že pre mňa sú krátke. Našťastie, máme vždy obdobie adventu a to si dosýta užívam návštevy vianočných trhov, ukážok a predaja rôznych remeselníckych prác (moderne home made), kde sa dá vidieť veľa zaujímavých činností a hlavne ľudí, ktorí sa nimi zaoberajú, že ja mám Vianoce od začiatku decembra :-)

Nie všetko, čo sa mi páči, sa hodí do nášho domu, ale to máme tak všetci. To naše bývanie je poznačené hlavne mojimi výtvormi, vyšívanými obrázkami, vrecúškami, vankúšmi a drobnými ozdobami :-)

Tento rok som si kúpila biely drevený svietnik od Jarky a Petra, ktorým som zverila aj premaľovanie kúska nášho starého nábytku, ktorý mám teraz v mojej izbe. Jarka a Peter majú radi staré veci, ktorým vdýchnu nový život. U nich doma sa mi veľmi páči. Ku každej vecičke majú príbeh, vedia, kto ju užíval a kde. K tomu si dotvárajú detaily a ako celok im to doma cítiť láskou, porozumením a radosťou zo života.

Jarka a Peter majú malý obchodík, kde predávajú okrem ekologických farieb na nábytok aj veľa drobnôstok, či už z vlastnej tvorby, alebo iných šikovných rúk. Mám od nich poličku v kuchyni a pred Vianocami mi pribudli ešte dve vecičky, jedna z nich je svietnik. Predávajú ich aj s výzdobou, ale ja som chcela bez nej, nech si ho upravím podľa seba, teda žiadne umelé čačky-mačky, všetko len prírodné. 

Robila a fotila som na striebornú nedeľu:






šušky sa v teple otvorili :-)

A urobila som si aj malé kytičky:



toto umelé imelo som doplnila neskôr, dostala som ho s vianočným pozdravom v liste :-)




Dnes som si urobila liter čaju z čajovej zmesi mnou nazbieraných a nasušených byliniek, asi preto mi tak chutil :-)


list skorocelu a žíhľavy, kvet bazy, nechtíka, prvosienky a ďateliny :-)



maxi šálka :-)


Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

3 komentáre:

  1. Danka, krásne si si nazdobila ... prírodné dekorácie nemajú konkurenciu ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny svietnik, aj samotný, aj ozdobený. A Tvoju poličku v kuchyni som obdivovala aj naživo :-)
    Obrázok sa mi páči, tak asi s ním zajtra finišuješ. Ja vyšívam len také drobnosti.
    U mňa bol dnes čierny čaj s citrónom.
    Páá a tuším to srdiečko poznám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, pěkně jsi ozdobila svícen, v jednoduchosti je krása. A další pěkná výšivka doplní sbírku tvých prací. M.

    OdpovedaťOdstrániť