pondelok 10. decembra 2018

Zeleninová, a iné

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

V maštali na slame:



Zeleninová polievka:









Otvorila som druhý, ten najkvalitnejší manukový med (819 MGO):




nuž, chuť nič moc, ale liek je liek :-)

V škole sme mali dnes Mikuláša. Museli sme ho privítať o pár dní neskôr, aby sme mali v škole všetkých žiakov. Vo štvrtok boli niektorí na odbornom výcviku.
Čerti nás trocha zmaľovali, ale aj taká som sa odvážne s nimi odfotila:

musela som sa prikrčiť, aby som nezakryla anjelikov :-)
Čaj som mala z malinových listov:






Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

4 komentáre:

  1. Výborná polievočka ... tiež ju mám najradšej ... čím viac zeleniny, tým lepšie ... Veselého mikuláša ste mali ... Aspoň v tej škole pookreješ, medzi žiakmi omladneš ... Pekná, optimistická fotočka ... Danka, maj pekné adventné dni ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka,
    krásna a jednoduchá výšivka, určite to bude darček :-)
    Polievočk ja môžem, mám ich rada asi všetky... A Mikuláš s čertom a anjelikmi už je mladá grenerácia a veľmi Ti to s nimi pristane.
    Ja až teraz popíjam čajík a to ibištek sudánsky s púpavovým medom.
    Páá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your vegetable soup looks delicious. YOu look very happy surrounded by angels.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá polievočka vyzerá fajnovo...Danielka, nechceš si otvoriť nejakú vegetariánsku reštauráciu?...ja by som bola Tvojim stálym hosťom :-).

    OdpovedaťOdstrániť