nedeľa 16. decembra 2018

Srdiečkový darček

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Čelenka pre Martinku je hotová a mne sa páči tak, že si niekedy podobnú urobím aj pre seba:



Urobila som malý darček, ale neprezradím pre koho. Výšivka mi zostala nevyužitá spred roka, teda teraz akoby som ju našla :-)







A vo výrobe darčekov pokračujem. Zajtra snáď predstavím :-)

Dnes som venovala poobedie príprave slávnostného vianočného chodu. Urobila som 67 kusov bryndzových pirohov. Išli do mrazničky a časť z nich bude na štedrovečernom menu :-)





Dnes som mala čaj len z vrecúška, ale s príjemnou vôňou Vianoc:





Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

7 komentárov:

  1. Oj krásny darček, urcite sa poteší ten kto srdiečko dostane ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Parádní čelenka, ta bude hřát v mrazivých dnech. Pirohy jsem dělala minulý týden, ale tolik jich rozhodně nebylo, jako pro regiment! Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná čelenka, taká by sa veru páčila aj mne a ešte aj farba je super :-)
    Pirohov ako pre regiment, musím aj ja urobiť :-)
    Pekný večer, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, čelenka sa aj mne veľmi páči ... moja obľúbená farba ... vyzerá mäkkúčko a teplúčko ... srdiečko je milé, nech robí majiteľovi(ke) radosť ... a tie parádne pirohy ... robíš plnku z čistej bryndze, alebo miešaš so zemiakmi ? Danka, prajem dobrý týždeň a zdravíčko ...L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekny vecer, teta Danka nevesajte hlavu. Oblatky budu buducu sobotu 😊 neviem preco to cele posunuli. My sme doma basnicku trenovali a nic. V sobotu sme hadam u Vas 😉

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čelenka má nádhernú farbu. A je zaujímavé, aké rôznorodé zvyky na Štedrý deň sú po celom Slovensku. Napríklad aj v jedení...Prajem pekný predsviatočný čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj, Danka, začnu čelenkou - nikdy jsem čelenku nenosila, ta tvoje je výborná jednak vzorem a ta barva je takový střed - ani světlá ani tmavá, to bude slušet každému.... Bryndzové pirohy jsem asi nejedla, ale bryndzu mám ráda. Zrovna včera jsem našla tvořítko na pirohy, to bych někdy mohla vyzkoušet, ale na Vánoce ne, asi to je u vás krajový zvyk. Já bych ale fakt uvítala, kdybys tu někdy dala recept na tu náplň, musí to být fakt dobré. ... Srdíčko je krásné a milé, ale dovolím si malou radu. Snad se nebudeš zlobit. Příště, když budeš šít srdíčko, tak zrubu to samozřejmě obentluješ, pak v těch kulatých částech na několika místech OPATRNĚ nůžkami zastřihni ke švu, aspoň 5 nástřihů. Když to pak obrátíš a vycpeš náplní, bude ten tvar víc kulatý. Tak se šije třeba límeček (golier). To bylo krejčovské okénko. Měj se fajn, Jana :-))

    OdpovedaťOdstrániť