štvrtok 7. januára 2016

Moje druhé Vianoce

Viete, že aj 7. januára môžete mať Vianoce? Je to čudné, ale mne sa to dnes stalo! Moja radosť bola taká obrovská, že som nesplnila ani plán vyšívania. Mala som byť už dnes hotová, ale bude to až zajtra:




Keď som začala písať blog pred vyše dvoma rokmi, nepredpokladala som, že vďaka tomu získam množstvo priateliek zo Slovenska a Česka. A už vôbec ma nenapadlo, že nadviažem úprimné priateľstvá so ženami z iných častí sveta. 

Dnes, po dvoch rokoch blogovania, mám priateľky aj zo vzdialených krajín - Maďarsko, Poľsko,  Rusko, Grécko, Nemecko, Anglicko, Fínsko, Španielsko, Francúzsko, Taliansko, ale aj z Indie, Austrálie, USA. 

Celý život si hovorím, že moje jazykové zručnosti sú mizerné, lebo môj mozog lepšie funguje v prírodných vedách. A tu zrazu, vďaka technike, sa dokážem dorozumieť hneď vo viacerých jazykoch :-)))

Najviac ma však prekvapilo priateľstvo s Nurdan z Turecka. Prvýkrát mi Nurdan napísala komentár 11. júna 2014. Odvtedy sa to stalo pravidelnosťou. Zistila som na jej blogu, že je skvelá dizajnérka. O to viac som si cenila jej záujem o moje vyšívanie! Predsa ma len prekvapilo, keď som minulý rok, presne 31. 12. 2014, dostala z Istanbulu balík. Netušila som, ako som si to zaslúžila. Nurdan mi to vysvetlila tak, že ako ja, aj ona má pocit, že sme si blízke. Príspevok, venovaný tejto udalosti, sa stále drží medzi najčítanejšou desiatkou. 

A viete, čo sa stalo dnes? Dobre tušíte! Dostala som balík z Istanbulu!!!
Nurdan a Nursun, z celého srdca vám ďakujem!!!!!!!!!!!!!!
(aby ste vedeli, kto je Nursun - je to sestra, dvojča, Nurdan)
balík je obrovský, radosť ešte väčšia!
a ide sa rozbaľovať!

Balík bol zrejme kontrolovaný, lebo bol prelepený a mal ceduľu: Bez colného dlhu. Och, dostala som obrovský balík, plný rôznych lahôdok!




Ale poďme pekne po poriadku:

Baklava:


Pistáciová, hneď som vyskúšala, lebo ju poznám iba z cestopisov,
kde ju prezentujú ako veľmi sladkú. Je výborná!!!!

pistácie, vianočné perníky a paličky, ktoré neviem ani pomenovať, lebo som
ich naživo nevidela, pohľadnica so želaním, a ešte niečo.......

ako sa volajú????
V malej škatuľke, v ktorej bol pôvodne čierny ruský čaj, sa schovávalo toto prekvapenie:

ako vie Nurdan, že som zberateľkou čajových škatuliek?
na každom je vianočný motív, myslím si, že je to na označenie darčekov

a vo vnútri sa schováva čokoláda
Nádherné srdiečko so včielkami to nevydržalo dlhú cestu, napriek tomu, že balík bol označený ako sklo:



to je veľká škoda :-((((((((


Ďalší balíček:


Nezdá sa vám, že Nurdan vedela, čo budem vyšívať v januári?
Farebne a aj vzorom je to rovnaké :-)))
Pozrite sa na srdiečko na nedokončenom obrázku mojej výšivky!

Viete, čo je toto:


po otvorení som zistila, že je to obal na knihu
hneď som si jednu obalila :-)

A toto prekvapenie:


nádherná kocka, nádherná farba!
dve obliečky na vankúš 70 krát 50, nemám teraz také,
ale na budúci týždeň kúpim!!!

Zajtra pokračujem! Zabudla som urobiť foto pohľadnice, a tá veru stojí za to!!!

Nech sa vám darí! 
Daniela

13 komentárov:

  1. The sweet sticks call "Candy Cane" dear Daniela!

    Thank you for all of your sincere words - Nursun and I are both so very appreciated for finding someone as dear and cordial like you! Your simplicity, sincerity and humanity are priceless and so very precious!

    You deserve much more than those for sure!!!

    So, it is pity that delivery took so long and you received the parcel quite late! Despite some minor things broken; We're glad that Baklava still be edible ♥

    We both wish you again a very happy New Year ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Candy Cane :-))) I did not really did not know and had never seen with my own eyes :-)))
      I saw only on pictures, movies :-)
      This year, I give a commitment that Cane Candy stitch :-)

      Nurdan and Nursun, thank you for your sincere friendship !!!!!
      Páááááááááááá

      Odstrániť
  2. Danka ... Darčeky sú prekrásne ... a sú dôkazom, že aj virtuálne priateľstvá môžu byť pevné a úprimné ... :) pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ma che meraviglia questo post
    Sono molto molto felice per te e per il meraviglioso dono che hai ricevuto.
    È bello trovare amiche.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielko, je to od Nurdan moc hezké a milé ... dárky jsou nádherné ... užívej si dárečků i přátelství ..
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Beautiful gifts, Daniela!! Enjoy :)) I love that book cover. That is so nice of Nurdan and her sister to send you a happiness package:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jeeej Danielka... paradne ... zasluzis si, si velmi sikovna a mila...uzivaj si druhe vianoce ... :) papa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani, dostala jsi překrásné dárečky, umím si představit Tvoji radost !!! Toho srdíčka je škoda, ale snad to půjde přilepit.
    Tvé vyšívání se nádherně rýsuje máš můj velký obdiv.
    Dani, měj se krásně. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Che brava Nurdan, il regalo è bellissimo!! Anch'io sono felice di avere tante amiche di blog

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, Daniela!!! It is still Christmas for you :)
    Nurdan has again been a real gem sending you all these wonderful goodies.
    The sugary sticks are called candy can and are very big in the States :) I like them for decoration! Enjoy all your gifts and... great progress on your stitching!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Danielka, tesim sa spolu s Tebou...darceky si dostala nadherne a je to od Nurdan velmi mile :-) Si uzasna osobka a velmi Ti to prajem...maj sa krasne, papa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prajem, Danka, mnoho takých priateľstiev a prekrásnych príspevkov. Blahoželám ku krásnemu darčeku. Veď ako v tej pesničke: Každý deň budú vraj Vianoce ... lala. Pekný večer

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Herrliche Geschenke, liebe Daniela !! Es ist einfach wunderbar, wie sich durch das Internet Menschen aus der ganzen Welt finden und solch herrliche Freundschaften entstehen !!!
    Ganz liebe Grüße
    Marion

    OdpovedaťOdstrániť