streda 6. januára 2016

Trojkráľová.......prechádzka

Čajník je hotový a môže sa čaj naliať do šálky:





Dnes sa ukázalo slniečko, ale kým som sa vybrala von ja, opäť bolo zastrené oparom. Teplota bola príjemná, len pár stupňov pod nulou. Vychádzka prírodou ako lusk!

Bolesť v krížoch, vrzgot v kĺboch, pichanie v kolenách, dychčím a funím ako parná turbína, ale idem! A oplatilo sa! Keď vyleziem hore a rozhliadnem sa, vždy som unesená. Je to skvelé dobíjanie energie a obrovské uvoľnenie endorfínov :-)

Urobila som veľa foto. Chcela som ich trochu upraviť, ale zlyhala mi technika. Takže aspoň časť z nich:

v pozadí vidieť biele vrchole Roháčov



















Dostala som sa aj nad našu dedinu:






Ako minule, nestretla som človiečika, len pár letáčikov :-)
Sprevádzal ma môj najlepší priateľ:



Nech sa vám darí!
Daniela

19 komentárov:

  1. Ах, какой чайничек и чашка!!! Самый домашний и уютный! Чай с машиной, кресло, тёплый плед и счастье!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Спасибо, София!
      У меня также есть доска в зимний чай, хорошей книгой и теплым одеялом :-)
      Pááá

      Odstrániť
  2. Danielko, máš moc hezké vyšívání ... a fotky taky.. taková příroda to se to fotí ... máte tam jak v předjaří (jako když taje sníh)... u nás je totálně vše pod sněhem i se drží na stromech, je trošku pod nulou...
    Užívej si volné dny ! Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, Jarka, vyzerá to ako predjarie, ale vzduch teda nie, mrazivý, len tak sople ťahal z nosa :-))))))
      A dobre, že som tam bola včera, aspoň trocha slniečka som mala, lebo dnes bolo zamračené a vietor.
      Pááá

      Odstrániť
  3. Prekrásne fotky ... nádherná príroda ... a tie výhľady ... aaach ... Dievča, a ty sa sama nebojíš? tak vysoko a tak ďaleko od ľudí ... Ja som teda strachopud ... sama by som nešla ... :) Danka, maj sa dobre, pa ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lauri, predstav si, že sa nebojím. A to so sebou nenosím ani mobil, čo mi deti vytýkajú, vraj, ak by sa mi niečo stalo, ani ma nemá muž šancu nájsť. Asi ho budem musieť začať nosiť, lebo vek je vek :-)
      Pááá

      Odstrániť
    2. Dani ... veď práve ...
      poslúchni deti ... :) L.

      Odstrániť
  4. Wow che foto meravigliose
    Sei una fotografa professionista
    Complimenti davvero.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Giovanna, grazie grazie !!!
      Non è un buon fotografo, bellissima natura :-))))
      Addio!
      Pááá

      Odstrániť
  5. Thank you for those wonderful photos Daniela ♥ But as Laura said, please be careful while walking in the wood! It is quite far from your town really!

    Boro is dear!!!

    Paa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Nurdan!
      I will be careful! I start to carry a phone :-)
      Boro also grateful for the greetings!

      Páááá

      Odstrániť
  6. Hello Daniela and Happy New Year to you! You have been very productive already in this new year. Your current stitching looks nice. And beautiful photos from your surrounding nature.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Irmeli, I also wish you a prosperous New Year !!!
      Thank you for the compliment my embroidery!
      I send a nice greeting!
      Pááá

      Odstrániť
  7. Hallo Daniela,
    wunderschön sieht deine Stickerei aus.
    Liebe Grüße Manuela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Liebe Manuela, danke danke! Ich schätze Ihre Anerkennung!
      Ich schicke einen schönen Gruß!
      Pááá

      Odstrániť
  8. Cute teacup:) weather is very cold now, keep yourself warm.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, dear Preeti!
      Really winter came, but it is still a little snow.
      After the arrival of walking, I'll put hot ginger tea, well warmed :-)
      Pááá

      Odstrániť
  9. Bellissimo il ricamo! Le foto sono splendide, anch'io amo camminare in mezzo alla natura.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Grazie, caro Elisa!
      Mi piace anche la natura :-)
      Addio!
      Pááá

      Odstrániť