streda 5. decembra 2018

Balíček od Miška :-)

Vitajte u mňa!
Ďakujem za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Pracujem na ďalšiej drobnosti s vianočnou témou:



Dnes nám prišiel balíčak od najstaršieho syna Miška z Mníchova 😍
Pre manžela to bolo prekvapenie, mne to Miško dal vedieť dopredu 😜


A čo sa v ňom skrývalo? Pre každého z nás to, čo nás poteší :-)

oolong, biely, zelený kvet

oolong

biely

zelený kvet
Kto si chce prečítať príspevok o oolongu, klikne si TU.

O bielom čaji, ale aj iných si prečítate TU.

Najzaujímavejší je čajový kvet, o ňom si prečítajte a pozrite ten môj TU.

Mám rada, keď takto hľadám v mojom blogu nejakú tému, ktorou som sa už zaoberala. Vždy sa poteším pri pohľade na moje vyšívanie. Stáva sa mi, že som na niektoré výšivky už aj pozabudla.

V balíčku nechýbali špeciálne medy:

prvé dva sú z Nového Zélandu - manukové. Ten druhý je to najlepší manukový - 819 MGO
Čítanie o manuke je veľmi zaujímavé, oplatí sa kliknúť TU. Dokonca o nej učím na odbornom predmete Materiály pre kozmetičky :-)

Tretí med bol pre mňa doteraz neznámy. Vďaka internetu sa s ním zoznamujem :-)
Keď budem o ňom vedieť viac, možno už zajtra, napíšem príspevok o ňom :-)

Posledný med je koriandrový. Neviem, či sa mi podarí o ňom nájsť niečo viac, ale už to, odkiaľ je ma dostalo. Takže to bude ďalší príspevok :-)

Sú to samé medové špeciality, ale najkrajšie slová na margo medov napísal Miško: aj tak najlepší med má náš opa (tak voláme manžela odvtedy ako máme vnuka)!

Môj dnešný čaj som vyberala z nových:


hneď po zaliati

po 4 minútach, všimnite sa, že sú to len púčiky čajových lístkov,
zelené čaje bývajú zrolované na takéto tenké a dlhé paličky, ale po zaliati sa rozvinú a vidieť, aké sú veľké

výber šálky bol tiež jasný - dostala som ju od Miška a Ali niekedy v roku 2003-4


Zatiaľ som takéto špeciálne medy len vyskúšala, aj to nie všetky. Teraz som si povedala, že keď sú to medy - lieky, dám si každý večer pol lyžičky :-)




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!

Daniela

6 komentárov:

  1. Krásné dárečky od synka. A zase jsem se dověděla něco nového o čaji. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, ja len obdivujem ... o takých medoch som ešte nepočula, rada si o nich prečítam ... A čaje ... majú krásne dózy, ich kvalitu a chuť určite ocení taký znalec, ako si ty ... :)
    Ešte na o tých medoch ... aj keď neviem, ako tie cudzokrajné chutia, ale súhlasím s Miškom ... najlepší medík je od našich slovenských včielok, čistý, ničím nedochucovaný ... prírodný ...
    Dani, maj sa dobre ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielka krásna Mikulášska nádielka...vychutnávaj si čajíky aj medík...ja si zatiaľ pôjdem študovať o čajíkoch..Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je naozaj zlaté "polo-prekvapenie". :) Je skvelé mať také pozorné deti, zvlášť je super, že nezabudol urobiť radosť, aj keď je ďaleko. O manuke si určite prečítam. :) Pekný zvyšok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ...no toto- vďaka tomu príspevku o manuke už viem aj "trochu" po maorsky. :) :) Ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný dárek od syna! A já jsem opět dozvěděla něco nového :-) Pa Romana

    OdpovedaťOdstrániť