streda 7. mája 2014

Čajové škatuľky II

V škatuľke s čínskymi bojovníkmi, podľa ktorej mi namaľovala Oľga  tri krásne obrazy, bol pôvodne čierny čaj. Ešte doteraz je možné prečítať si, kde bol čaj vyrobený - Hong Kong, Kwong Sang Tea Co. Stále  si do tejto škatuľky dávam iba čierny čaj. 

Od tej istej firmy mám aj druhú škatuľku. V nej bol oolong, čiže polofermentovaný čaj. Je to niečo medzi čiernym a zeleným čajom. Aj tu sa snažím dávať čaj tohto druhu. A na škatuľke je Čínsky múr. Nedá mi nepochváliť sa, že náš syn Maťko sa po ňom prechádzal. Strávil totiž dva roky na štúdiách v Číne.

Obidva tieto čajíky som si kúpila naraz v špecializovanej predajni čajov v Ružomberku.





Ešte séria škatuliek, ktoré som však nekúpila naraz:

Vo väčšej z nich bol Earl Grey Tea
a v menšej Keemun - ten mám ešte pôvodný

Obidva sú čierne čaje

Mám aj niečo obyčajnejšie. V čiernej škatuľke je japonská Bancha, ktorú má rada naša dcéra Danka. V ďalších dvoch mávam ochutený zelený čaj. Teraz mám v strednej Madam Butterfly. Tá so šáločkami je teraz prázdna:


 Nakoniec moja včerajšia večerná práca:





Ďakujem za návštevu a teším sa opäť zajtra!
Daniela


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára