utorok 20. mája 2014

Návrat zo štúdia

Dnes budú moje "průpovídky" veľmi krátke. Unavená som prišla v tomto školskom roku posledný raz z maturitných skúšok v Martine, ale únavu potláča moja veľká radosť! O chvíľu mám doma syna Jurka!!!!Bol na rok na štúdiách v USA. Dnešná technika síce zmenšuje vzdialenosti, pritom možnosti vzájomnej komunikácie aj cez oceán sú perfektné. Ale syna si nemôžete objať. Každá matka vie, o čom tu motám.

Takže dnes len pár fotočiek:

dnes mi pribudla ruža

samozrejme, že opäť od maturantiek



Moja práca za včerajší večer je síce na počet krížikov bohatá, ale na celkový pohľad sa stráca:



Teraz má príchod vlak z Prahy do Ružomberka. Čaká tam už manžel a o pol hodinky budem s Jurkom aj ja.
Dnes moje vyšívanie klesne na druhú priečku, ale aj tak o niečo postúpim.
Ďakujem za pozornosť!
Daniela 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára