štvrtok 1. mája 2014

Prvomájová kytička

Dnes bol nádherný prvomájový deň. Podľa predpovede sa malo poobede zamračiť a mali byť miestne búrky a prehánky. Našťastie sa predpoveď nesplnila a ja som si dopriala dlhú prechádzku. Príroda je plná života, všade to bzučí, trilká, hrhúta. 

Z prechádzky som si doniesla kytičku krásnych lúčnych kvietkov. Neviem, ako sa volajú.  Nepozná ich niekto? 






Moja práca opäť moc nenarástla. Včera som bola zas na praktických maturitách v Martine. Znamená to, že som bola unavená a lenivá. 



Prajem všetkým svojim čitateľom krásny máj - mesiac lásky! Nezabúdajte, že lásku máme hlavne rozdávať a nie len prijímať! Nemyslím tým len lásku medzi životnými partnermi. Lásku treba prejavovať k všetkým ľuďom, bez ohľadu na ich vieru, či rasu, k zvieratkám, k celej prírode. 
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára