nedeľa 11. mája 2014

Plný hrniec

V prvom rade chcem privítať medzi prívržencami a mojimi čitateľmi blogu Zuzanu! Zuzana je v podstate prvá čitateľka, ktorá si ma pridala bez toho, aby ma poznala (aspoň ja si myslím, že sa nepoznáme). Marínu som si prvá pridala ja a ona súhlasila a pridala si aj ona mňa. S ostatnými (5) sa poznáme. 

Takže, Zuzana, vitaj u mňa na blogu! Budem rada, ak si tu vždy niečo nájdeš na čítanie, či pozeranie, a bude sa ti páčiť aj moje vyšívanie. Poteší ma, ak mi napíšeš občas aj komentár.

Dnes chcem ukázať varenie s nezvyklým  názvom - plný hrniec. A doslova som ho dnes mala plný. Je to jedlo jednoduché a nenáročné na prácu. Najviac práce urobí elektrická rúra.

4 stehná a 4 krídelka - kuracie

kari, biele korenie, provensálske korenie, mletý zázvor,
drvená rasca, celá rasca, mletá sladká paprika, korenie na kura,
soľ, čierne korenie, trocha olivového oleja,
zo všetkého sa urobí zmes, ktorú spojí olej
stehná a krídla v marináde (páce)

kyslá kapusta

zemiaky

koreniny na pokrájané zemiaky - rasca celá a drvená,
korenie na americké zemiaky, soľ, trocha olivového oleja,
dobre rukou premiešať

pokrájané a korenené zemiaky

hrniec vymazať husacou masťou (alebo bravčovou)

do hrnca dať kyslú kapustu

na kapustu dať zemiaky

na zemiaky poukladať marinované mäso,
zvyšnou marinádou poliať, veď jej nie je veľa

zakryť alobalom a dať do rúry na 1,5 hodiny pri 200 - 220 °C

potom zložiť alobal a ešte do rúry na 30 - 40 minút
pri teplote 180°C

hotové
dobrú chuť!


Večer som strávila pred televízorom pri hokeji. Škoda, že to opäť našim chlapcom nevyšlo. Dôležité je, že sa nemáme za čo hanbiť, pretože boli dôstojnými súpermi hviezdam hokeja. Čím bola hra napínavejšia, tým bolo moje vyšívanie rýchlejšie! Bude to séria k pastierke:




Ak ste aspoň takí fanúšikovia hokeja ako ja, želám vám, nech práve tie vaše mužstvá vyhrávajú! Ale v kútiku srdca si prajem, nech víťazstvá budú na strane toho môjho mužstva! Veľmi im to prajem!
Daniela


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára