nedeľa 18. mája 2014

Paneláková chodba

Každú sobotu chodím k môjmu drahému švagrovi, Michalovi, do Istebného. Už ráno ide k nemu jeho jediná dcéra, Lenka. Spolu si navaria obed, niečo poupratujú a operú. Poobede si spolu posedíme a porozprávame. Potom s Lenkou strávim pár hodín. Najskôr sa zastavíme v nákupnom centre. Spolu sme výborná dvojka. Ja dobre vidím do diaľky a ona vidí všetky drobné písmenka na tovare. 

Z nákupu ideme k nej domov. Býva na sídlisku Brezovec. Podľa nášho bývalého pána prezidenta v "králikárni". Koľko dnešných mladých ľudí by bolo vďačných za takéto bývanie!

Spolu ešte posedíme pri káve a rozoberieme si uplynulý týždeň. Vieme o sebe všetko. Nahrádza mi moju sestru, jej mamu. Veď je medzi nami rozdiel len dva roky a štyri mesiace. Sme rady, že sa máme!

Včera to bolo tiež tak. Keď som od nej odchádzala, odfotila som si kvietky na spoločnej chodbe. Je tam aj starý kaktus, ktorého kvety každý rok obdivujem. Rozkvitli už aj muškáty. Takže ani v "králikárni" to nemusí byť zlé. Všetko to je o ľuďoch, o susedoch. Každý z nich vytvára atmosféru spolunažívania.








Včera večer som si spokojne vyšívala pri peknom hokeji nášho tímu. Či to len preto, že mali slabšieho súpera? Neskoro večer som videla aj cyklistov na "Okolo Kalifornie". Super, etapu vyhral Peter Sagan! Takže som aj nervózne pozerala aj vyšívala:




Budúci týždeň mám nabitý. Začínajú maturity. Dva dni strávim v Martine na ústnej časti a dva dni v našej škole na praktickej časti. To mi zoberie veľa síl, ktoré mi budú večer chýbať pri vyšívaní. 

Ďakujem za návštevu a teším sa na vaše návraty!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára