piatok 30. mája 2014

Cesta

Hlavná cesta vedie ponad našu dedinu. S pribúdajúcou cestnou dopravou sa stáva preplnená. V zime bývajú často kolóny vďaka kamiónom, ktoré majú problém ísť do kopca za čerstvého snehu. Už dva roky sa buduje rozšírenie cesty. V máji začali robiť nový privádzač do dediny. Dnes som si to bola zdokumentovať:















Dúfam, že to bude hotové v tomto roku, lebo za týchto upršaných dní je všade kopa blata. V zime by to bolo oveľa horšie. 

Pri návrate domov som si odfotila kvietky v záhrade u susedov:






Doniesla som si niečo aj do vázičky. Sú to "strapačky" a obyčajné rozkvitnuté bodliaky:





Kúsok pribudlo aj na mojej výšivke:



Milí čitatelia, ďakujem vám za návštevy na mojom blogu, osobitne ďakujem tým, ktorí sa na blog pravidelne vracajú. Prajem pekný víkend!
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára