sobota 10. mája 2014

Hostinec pri mlyne na Líščej rieke

Dnes sa idem iba pochváliť s ukončeným obrázkom. Mne sa veľmi páči. Počas vyšívania som si to užívala. Teší ma aj to, že práve tento som sa rozhodla nedarovať, zostane mne.

Dnes mám už kôpku šiestich obrázkov a opäť ma čaká škrobenie a žehlenie. Pohľad na ňu mi hreje srdiečko a v očiach mi isto vidno radosť. Tak málo mi treba k šťastiu! Kôpku som si odfotila, nech to vidíte aj vy:

















Už som rozhodla aj o novej práci. Bude to malý obrázok vyšívaný hnedou a bielou bavlnkou (ako som robila pastierku). Dnes večer začínam!

Dúfam, že sa vám páči výsledok mojich večerných sedení s ihlou v ruke. Ďakujem za návštevu a budem rada, ak mi napíšete!
Daniela

4 komentáre:

  1. Grazie per avermi accolta così calorosamente e di aver apprezzato il mio blog. Anche tu sei bravissima, hai fatto tanti lavori stupendi, quello che hai iniziato l'ho ricamato anch'io. Un abbraccio.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Elisa, la ringrazio per le sue parole dolci sul mio lavoro!
      Sono contento che abbiamo trovato sul blog:-)

      Odstrániť
  2. Μπράβο !!! Πανέμορφο !!!

    OdpovedaťOdstrániť