nedeľa 25. mája 2014

Eurovoľby

Po jednodňovej prestávke sa opäť pripomínam. Dnes to bude len pár obrázkov zo včerajších eurovolieb:

pohľad na volebnú komisiu
členovia komisie museli dbať o pitný režim,
bol horúci letný deň
postoj  euroobčana pri voľbe budúcnosti
rozhodnuté!
náš starosta s tým najsprávnejším zmyslom pre humor,
nebojí vystreliť si zo seba, ani z jasenovskej nátury 
môj vďačný objekt pre foto - môj manžel,
 má v tom jasné...

Za dva dni kvitne už aj moja skalná ruža od kamarátky Majky, biela chryzantéma od Veroniky je krásna a dúfam, že aj dlho zostane:





Po troch dňoch prestávky vo vyšívaní nemám čo ukázať. Dnes sa však vraciam k zabehnutému dňu a večer sa budem opäť venovať svojej záľube. 

Musím sa ešte vyjadriť k voľbám do europarlamentu. Je mi totiž ľúto, že v spoločnosti, ktorá sa otvorene hlási k Európe, je tak málo ľudí, ktorí dokážu využiť svoje základné právo, právo voliť. Viem, že väčšina z nás je znechutená (politickými) okolnosťami, ktoré sa dejú nielen v našej malej republike, ale v celom svete. Ale odkiaľ začať so zmenami, ktoré by viedli tam, kde by sme si želali my, jednoduchí obyvatelia Európy? Nebolo by najlepšia začať od seba?

Ďakujem, že ste klikli na môj blog! Budem rada, ak sa opäť vrátite. Veď to bude zas o kráse ručnej práce.
Daniela

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára