streda 10. februára 2016

Len tak, lenivo :-)

Keby lenivosť kvitla, dnes som samý kvet! A to som dnes nebola ani v škole. Mám voľný deň. Vždy to znamená, že vyšívam o niečo viac. No, ale každé pravidlo má výnimku, takže som nevyšívala :-)))
O desiatej mi zavolala Lenka, že príde k nám. Veľmi som sa potešila, lebo u nás nebola od novembra. Nebola však vo svojej koži. Mala strach o otca, lebo jej  nedvíhal telefón.

Neostávalo nám nič iné, ako naštartovať auto a ísť do Istebného na kontrolu. Michala sme našli sladko spinkať na gauči v obývačke. Dokonca bol vypnutý aj televízor :-))

Takže všetko dobre dopadlo a nám odľahlo. Skonštatovali sme, že v takom  daždivom počasí sa drieme každému. Hodinku sme pri ňom posedeli, aby sme mali istotu, že je v poriadku. 

Cestou späť sme sa zastavili na nákupe a Lenku som zaviezla domov. Už cestou k nej sa silný dážď začal meniť na mokrý sneh. 

U nás, v Jasenovej, som bola o druhej. Po hodine sneženia som vyšla von s fotoaparátom:










stále teplo, preto je sneh mokrý

Poobedie som prežila v nečinnosti. Trocha polihovanie, trocha čítanie, trocha debatovanie s manželom, trocha internet......

Do kuchyne som si doniesla kaktus. Na pár dní mi urobí radosť, začal kvitnúť:






O piatej som si urobila zázvorový čaj. Vybrala som si ho preto, že ak by moja lenivosť bola predzvesťou nejakej pliagy, nech ma ochráni pred ňou:



pijem si čajík, ale nevyšívam :-)
Nakoniec prosím o radu: píšem príspevok a nevidím, čo píšem. Jednoducho sa mi stratili písmená :-)
Ak chcem prečítať napísané, musím si to označiť. Neviem, prečo to je, začalo mi to "štrajkovať" už včera. Znamená to aj to, že dnes môžem mať väčší výskyt chýb :-(((
Dúfam, že po publikovaní sa písmenká objavia :-)

Nech sa vám darí!
Daniela

13 komentárov:

  1. Krásna zima k vám zavítala, len škoda, že je tak teplo ... teplejšie ako u nás ... my sme mali pred treťou pol stupňa nad nulou a pršalo ... žiaden sneh sa nekonal ... Okno si pekne zdobíš, kaktus s kvetmi ti bude robiť radosť ... na to, aké sú pichľavé, pekne kvitnú ...
    Dani ja tiež mávam také dni ... len sa motám, polihujem, nič nerobím ... vplýva na to aj počasie, aj únava, teraz je to častejšie, ale pekné počasie a príchod jari nás vylieči ... verím tomu ... :) Pekná hlinená šálka ... mierka presne na zázvorový čaj ... tiež si ho varím za "hrniec" ... Danka, maj sa dobre, pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, Lauri, snehu je škoda, teplo mu neprospieva topí sa. Teraz manžel prišiel s mliekom a povedal, že sa zdá, že ide primrznúť. Tak hádam aspoň cez víkend budeme mať biely :-)
      Si predstav, že šálka je vyše litrová!
      Tak teda ešte vydržíme do jari! Len nech bude taká, ako chceme my :-)
      Pááá

      Odstrániť
  2. Comme c'est sympathique cette neige ,puis un bon thé chaud!
    Belle semaine Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Merci, Marie Christine!
      Déjà deux semaines que nous buvons le thé blogueur amie :-)
      Pááá

      Odstrániť
  3. Danka, skontroluj si v hore v lište, čo máš zmačknuté na tie písmenká. Raz to urobilo aj mne a neviem prečo:-)) Sprav si taký príspevok, ktorý potom celý zahodíš, len kôli písmenkám. Skúšaj a skúšaj. Asi si tiež taká IT odborníčka ako ja. :-))) A inak, krásne fotky a dobrý čaj, takže až tak lenivá si nebola. Krásny deň. Ana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díki za radu, teraz večer sa idem s tým pohrať. Moje IT schopnosti sú v súlade s mojim vekom :-)))
      Starého psa novým kúskom nenaučíš :-)))
      Anka, prajem ti pekný piatok, ja mám rada piatkové poobedie už celé roky, zostalo mi to :-)
      Pááá

      Odstrániť
  4. Wow bellissime foto con la neve
    Da me invece sole splendente
    Freddo -1 ma sole splendido e cielo terso. Forse arriva la neve nel week end.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Giovanna, grazie!
      Ti manderò la neve, si durare più a lungo quando si -1!
      Mi hai mandato sole :-))
      Pááá

      Odstrániť
  5. Danielko, tady žádný sníh není... sice je kolem nuly....tvoje fotky to je pohádka .. já poslední dny jsem jako moucha... zrovna teď si říkám, že se musím natáhnout....zázvor už jsem si kolik dní nedělala, tak jako prevenci jdu do toho taky.. na okně máš samou nádheru a azalka se ti náramně drží opravdu .. já ji mám trochu divnou a to je v chladu, což je dobře si myslím...
    Tak ať se počítač umoudří... měj se hezky. Pa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka moja, a tu dnes všetko - sneh, dážď, slnko :-)
      Na zázvor nesmieme zabudnúť, veru mi včera dobre spravil, vypila som liter :-)))
      Už bude po azalke, idú už všetky kvety dole, ale dlho vydržala, tak si zaslúži moju starostlivosť. Počká do leta v komore a potom leto strávi von. Dúfam, že o rok bude tešiť znova. Ak niekde uvidím bielu, kúpim si :-)
      Pááá

      Odstrániť
  6. We had a little snow this week. Just enough to be pretty. :) Wet snow is my favorite -- it makes delicious ice cream~

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dear Rosey, I am very glad to see you again on my blog! I know that blogging takes a lot of time. I also dedicate more time to blog, it should be brief :-)))
      Enjoy a great weekend in white (snow)!
      Pááá

      Odstrániť
  7. Danka tie zasnežené fotky sú ako z rozprávkovej krajiny. A tie lenivé dni nech ťa netrápia. Myslím, že si ich treba užívať. Veď nemôžeme ísť stále na plno, ako sa hovorí "od roboty aj kone dochnú!" Takže nejaký ten lenivý dník padne k duhu. Pa

    OdpovedaťOdstrániť